מתנות לכלה לפני החתונה

קניות עבור מתנות לכלה לפני החתונה, בין אם את שושבינה, חתן או מישהו אחר, היא מסורת מיוחדת. פנקו אותה עם משהו מיוחד במקלחת הכלה שלה, או תן לה משהו בלתי נשכח בבוקר לפני החופה.

מעוניינים בהפקת אירוע חתונה או בקבלת פרטים לגבי ספקים?
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו ייצרו עמכם קשר בהקדם

מתנות לכלה לפני החתונה מומלצות

כל דבר מותאם אישית יבלוט מהקהל. כלות עסוקות יעריכו גם מתנות חוויתיות כמו תעודות יום ספא או סלסלות מתנה עשה זאת בעצמך.

כדאי להביא מתנה קטנה למארחת או מארגנת האירוע. מתנות יכולות לכלול נר יפה, זר פרחים או יין מבעבע.

ניתן לתת מתנות גדולות יותר מראש כמו מתנות לחתונה. אבל מכיוון שאירוע לכלה לפני החתונה נוטה להיות קטן יותר מחתונות, ולעתים קרובות פותחים מתנות באירוע, זה נחמד שיש משהו בהישג יד.

כמה כדאי לי להוציא על מתנות לכלה לפני החתונה?

מכיוון שאירוע זה יכול להיות יותר קז'ואל מהחתונה עצמה, גם טווח המחירים גמיש יותר. צפו להוציא 100-300 ש"ח על מתנות עד הבית. (הסכום יהיה נמוך יותר אם אתם לא קרובים במיוחד לכלה. לעומת זאת גבוה יותר אם היא חברה קרובה או בת משפחה).

מתנות לכלה לפני החתונה

רעיונות למתנה מומלצת

  1. מכונת שערות סבתא ביתית היא מתנה מגניבה ומקורית. כל בחורה אוהבת את הטעם המתוק והמיוחד שכה מוכר לנו מהילדות ומעלה זיכרונות בלתי נשכחים.
  2.  אירגונית איפור היא עוד רעיון מקורי עבור מתנות לכלה לפני החתונה. כל בחורה אוהבת לשמור על סדר בתכשירי האיפור והתמרוקים שלה. מוצר זה מאפשר לעשות זה בצורה אסתטית ויפה.
  3. מכשיר לניקוי שחורים מהאף הוא מוצר מעולה לכל אשה. לפני החתונה חשוב לשמור על בריאות וטיפוח העור. עם מכשיר זה ניתן לעשות זאת בנוחיות הבית ללא צורך בביקור אצל הקוסמטיקאית.
  4. קופסת תכשיטים מעץ לשמירת הסדר של העגילים והטבעות. זוהי מתנה מושלמת מכיוון שהכל תרצה לשמור היטב על טבעת האירוסין היוקרתית שלה. כמו כן, על שאר התכשיטים בעלי הערך שלה.
המאמר נכתב ע"י צוות My Marriage – אתר לארגון חתונות.
עקבו אחרינו
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!
מאמרים נוספים
כתבות נוספות