הפקת חתונה בטבע – מספר היבטים מרכזיים

הפקת חתונה בטבע
מעוניינים בהפקת אירוע חתונה / הצעת נישואין או בקבלת פרטים לגבי ספקים?
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו ייצרו עמכם קשר בהקדם

הפקת חתונה בטבע יכולה להגשים עבור זוגות רבים חלום נושן לאירוע כפרי, חוויה בלתי נשכחת, יפה ומרגשת במיוחד.

אך לצד זאת, אירוע חתונה המתקיים בטבע ושאיננו נסמך על יסודות מבוססים דוגמת אלו המוצעים באולמות וגני אירועים, מצריך הכנה מדוקדקת ששמה לב ולו לפרטים הקטנים ביותר.

כיצד מבטיחים שהחלום הנושן לא יתברר ויהפוך לחלום בלהות? הנה כמה היבטים שכדאי להכיר ושיאפשרו לכם לעשות את הצעדים הראשונים בדרך להפקת האירוע המרגש.

בחירת המיקום של הפקת חתונה בטבע

בין אם בחרתם בחוף, יער, חצר, כרם, או אפילו צלע הר עם נוף מרהיב, הרי שיש לשקול את הנגישות של המקום אל האורחים, וכן את הזמינות אל מקומות חניה נגישים.

עד כמה שהטבע מביא עמו תחושות אידיאליות ופסטורליות, הרי שהוא איננו מביא את הנוחיות אליה הורגלנו בעיר הגדולה.

כמו-כן, הקפידו לבדוק היטב כי המיקום של הפקת חתונה בטבע בו אתם מעוניינים לערוך את האירוע. בדקו שהוא אכן מורשה על-ידי הרשויות. כך למשל, ישנם חופים בהם אסור לערוך אירועים שכן התאורה בשעות הערב פוגעת באוכלוסיית צבי הים.

היגבלי רעש, מגבלות אורחים, שיקולים סביבתיים ועוד. בירור מקדים, יאפשר לכם למנוע מפח נפש צורב.

מזג אוויר ופתרונות

מזג האוויר בישראל על-פי רוב הוא נטול כל משקעים. אולם, עונת המעבר וכל שכן עונת החורף, יכולה להביא עמה הפתעות ואירוע גשם קיצוניים.

בעת הפקת חתונה בטבע מומלץ לבחון פתרונות הנוגעים לכל מזגי האוויר. וזאת החל מאוורור מתקדם שיאפשר לאורחים ליהנות מן האירוע מבלי שיהיו מיוזעים יתר על המידה. במידה ומדובר בתקופה החורפית של השנה, הרי שמומלץ לבחון אחר פתרונות שיקנו לכל משתתפי האירוע מסתור מן הגשם ואת היכולת להמשיך ולחגוג.

כך למשל, בעת תקופת החורף, הימנעו ככל הניתן מאזורים שיהפכו לבוציים במיוחד.

לוגיסטיקה של הפקת חתונה בטבע

היבטים לוגיסטיים יכולים להתבטא במספר אופנים.

ראשית כל, חפשו אחר חברה המספקת שירותי קייטרינג ובופה לחתונה בטבע ושערוכה לכל ההיבטים הנדרשים לכך. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בהבאת הציוד הנדרש. לרבות עמדות האוכל, חימום האוכל, היבטים הנוגעים לנקודות חשמל. יתר על כן, לצוות מלצרים ומגישים אשר ילווה את המאורע מתחילתו ועד לסופו.

כמו-כן, חשוב ליצור קשר עם ספקי גנרטורים ושיאפשרו לשנע את הגנרטור במיוחד עבור המאורע. אין מדובר בגנרטור המספק רק תאורה, כי אם בגנרטור בעל מתח גבוה הערוך לספק חשמל לקייטרינג, לתאורה, למוזיקה שתלווה את האורחים, אוורור ועוד.

מתקנים נלווים

שירותים, אזור נוחיות, פינות ישיבה, ניהול הפסולת עם פחי אשפה מספקים אך שלא יהיו בקרבת אזור החתונה עצמה, מתקני תאורה, מתקני בטיחות בהתאם לנדרש לרבות ערכת עזרה ראשונה. כל הדברים הללו מצריכים ניהול ספקים נכון ואיכותי.

ישנן חברות המתמחות בביצוע הפקת חתונה בטבע, ושיכולות לספק מענה מן התכנונים הראשוניים. וזאת דרך בחירת הלוקיישן ועד לתיאום הספקים לצורך הגשמתה של חתונה בלתי נשכחת.

תוכן עניינים

כתבות נוספות