רשימת אלכוהול לחתונה: מה הקהל שלכם אוהב?

רשימת אלכוהול לחתונה
מעוניינים בהפקת אירוע חתונה / הצעת נישואין או בקבלת פרטים לגבי ספקים?
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו ייצרו עמכם קשר בהקדם

תכנון חתונה זוהי כותרת למשימה רבת היקף, היא כוללת החלטות רבות שצריך לקבל, החל מבחירה באולם האירועים דרך בחירת המוסיקה, הקייטרינג, הצלם, האטרקציה לאירוע וכמובן גם רשימת אלכוהול לחתונה של משקאות אותם תרצו להגיש. 

בחירת נכונה של האלכוהול המתאים לקהל הינה חיונית כדי להבטיח לאורחים שלכם חוויה מהנה ובלתי נשכחת. 

במדריך זה, נבדוק עבורכם אפשרויות שונות ונספק תובנות שיסייעו לכם בבחירה של האלכוהול המושלם לחתונה שלכם.

רשימת אלכוהול לחתונה עם המשקאות שהקהל שלכם יאהב

לפני שתחליטו על האלכוהול לחתונה שלכם, חשוב לקחת בחשבון את העדפות הקהל שלכם. לשם כך עליכם לקחת בחשבון גורמים כמו טווח גילאים, רקע תרבותי וכמובן טעם אישי. בדקו האם האורחים שלכם הם בעיקר חובבי יין או חובבי קוקטיילים? מה טווח גילאים הדומיננטי? שאלות אלה ודומות למעשה יובילו אתכם להבנה טובה יותר של הקהל שלכם ובהתאם גם לבחירת האלכוהול הנכון.

אפשרויות פופולריות של משקאות חריפים לחתונה

כאשר מדובר בהכנת רשימת אלכוהול לחתונה, יש כמה אפשרויות פופולריות אותם יש לקחת בחשבון. יש יין, יש שמפניה יש קוקטיילים מיוחדים, בירה וסיידר. כדאי להציע מגוון של משקאות. רק כך תוכלו להבטיח שכל אחד באמת ימצא את המשקה המועדף עליו. ואורחים ששותים, הם כמובן אורחים הרבה יותץר שמחים ומשמחים…

יין הוא תמיד בחירה פופולרית של רשימת אלכוהול לחתונה

הבחירה הקלאסית לחתונות זה בדרך כלל היין. הוא קיים במגוון רחב של אפשרויות כך שלרוב כל אחד יוכל למצוא את היין שהוא ירצה לשתות. אפשר להגיש יינות אדומים לצד יינות לבנים, יינות במגוון רמות מתיקות כמו קברנה סוביניון, מרלו, שרדונה וסוביניון בלאן. ואם התקציב מאפשר, תוכלו כמובן להתקדם הלאה ולכלול יינות פרימיום שירשימו בעיקר  את האורחים אניני היין.

שמפניה חגיגית לחתונה

כדי להוסיף נופך של אלגנטיות וחגיגיות עבור רשימת אלכוהול לחתונה, אפשר גם להגיש שמפניה או יין מבעבע. המשקאות החגיגיים מושלמים להרמת כוסית לזוג הטרי. רבים בוחרים בשמפניה מצרפת, פרוסקו מאיטליה או קאווה מספרד. אם הלכתם על שמפניה, זכרו לספק תחליפים גם ללא אלכוהול.

רשימת אלכוהול לחתונה שתשדרג את הארוחה

בעת בחירת האלכוהול לחתונה, חשוב לזכור את ההתאמה בין סוגי האלכוהול השונים למנות שתבחרו לאירוע. לשם כך יש צורך בשיתוף פעולה עם הקייטרינג כדי להגיע להתאמה המדויקת ולאלכוהול שיעשה רק טוב עם האורחים שלכם ושמח לאירוע שלכם. 

כדאי כמובן להתייעץ עם בעלי הקייטרינג שימליצו לכם על סמך ניסיונם ויכוונו אתכם לבחירות הכי נכונות לאירוע שלכם.

לסיכום:

בחירת רשימת אלכוהול לחתונה חשובה במיוחד, וזאת כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת ומהנה עבור האורחים שלכם. 

בר קוקטיילים לאירועים שיותאם באופן מלא הן בהתחשב בקהל היעד והן בהתאמה מלאה למנות שאתם עודים להגיש לאירוע, ישדרג את האירוע שלכם ויביא אותו למקומות חדשים ולשמחה פורצת גבולות!

אז שיהיה במזל טוב. לחיים!

תוכן עניינים

כתבות נוספות