כושר לפני חתונה

כושר לפני חתונה לא אומר רק לרדת במשקל או בשתי מידות במכנס. זה גם אומר להיות בנוח לחלוטין בימים המאושרים בחייכם. שמירה על כושר תגרום לכם להרגיש בכושר ובטוחים בעצמכם. וזאת מבלי לדאוג איך תיראו ביום המשמעותי בחיים שלכם.

לזוגות רבים יש יעדי כושר מסוימים לפני החתונה. אולם, הם לוקחים אותם ברצינות רק בשבועות שלפני החתונה. כמו בכל הכנה אחרת, עדיף להתחיל מוקדם. אנו ממליצים לאמץ תוכנית כושר חדשה לפחות שלושה חודשים לפני החתונה. אבל לא משנה כמה זמן יש לכם, המפתח הוא לעשות פעילות גופנית סדירה לפני הנישואין. אז בואו נתחיל!

מעוניינים בהפקת אירוע חתונה או בקבלת פרטים לגבי ספקים?
השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו ייצרו עמכם קשר בהקדם

אימוני כושר לפני חתונה מומלצים

1. פעילות גופנית קרדיווסקולרית

ככל שתתקרבו לחתונה שלכם, כך תצטרכו יותר סוגי אימונים. אימון קרדיווסקולרי נכון ישרוף יותר אנרגיה על ידי שימוש בפעילות גופנית פחות מאומצת. יש הרבה אלטרנטיבות באתרי כושר ואפילו ברשתות החברתיות, אז קחו את הזמן כדי למצוא את השגרה המתאימה לכם ביותר.

2. אימון בוקר

כוונו את השעון מעורר למוקדם בבוקר והכינו את נעלי הריצה שלכם. למתחילים, המטרה היא ללכת או לרוץ מרחק מסוים. עד סוף תקופת האימון שלכם, כמות המרחק אמורה לפחות להכפיל את עצמה. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, כוון למרווחי אימון של 30 דקות לפחות ארבע פעמים בשבוע. מומחים ממליצים לחלק את האימונים למקטעים קצרים יותר. וזאת במיוחד אם אינכם רגילים לאימונים בעצימות גבוהה. תוכלו גם לבצע את האימון בנוחיות של הבית עם הליכון ביתי מומלץ.

3. תרגילי התניה

שלבו את האימון הקרדיווסקולרי שלכם עם אימונים מחטבים. סוג האימון הזה נקרא גם אימוני כוח. שיטות אימון נכונות יחזקו את העצמות והרצועות וימנעו פציעות ספורט הנגרמות משברים. אימון זה משלב בין בניית השריר ושריפה של יותר קלוריות גם כשאתה נחים.

4. אימון עם מזרן כושר

באימון כושר לפני חתונה, אתם יכולים לנסות תרגילי מזרן שונים כמו שיעורי פילאטיס או יוגה פרונטלים או מקוונים. סוגים שונים של אימונים יענו על צרכים שונים, אז כדאי להבין את מבנה הגוף הטבעי שלכם. כמו כן, לגלות אילו אימונים לפיתוח גוף עובדים הכי טוב עבור הגוף שלכם. בהתאם לסוג האימון שתבצעו, שאפו לבצע לפחות אותה תדירות של פעילות גופנית קרדיווסקולרית במשך 30 דקות לפחות ארבע פעמים בשבוע. מספיק להתאמן עם מוצרי יוגה ופילאטיס ארבעה ימים בשבוע. אולם, אם החלטתם להגביר את התדירות, היו מודעים לגבולות שלכם וזכרו לא להגזים.

כושר לפני חתונה

תזונה מומלצת בשילוב עם אימונים

אם אתם רוצים אימוני כושר לפני חתונה עם תוצאות אתם חייב לשלב אותם עם תזונה נכונה. אלו רעיונות לארוחות ממולצות:

ארוחה לפני אימון

מזונות עם פחמימות מורכבות וחלבון, כגון אורז חום, ותפוחי אדמה מאודים. בנוסף, שיבולת שועל, קרקרים מרובי גרגירי חמאת שקדים, תפוחים או אגוזי מלך יהיו הבחירות הטובות ביותר. הקפידו להשאיר פער בין הארוחות לפעילות גופנית. שעה לפני האימון היא הזמן הטוב ביותר לאכול כמה חטיפים קלים. אולם, אם החלטתם לאכול ארוחה כבדה יותר, המתינו לפחות שעתיים לפני שתעברו לאימון הבא.

ארוחה לאחר אימון

מחקרים מראים שככל שתקדימו להתחיל לתדלק את הגוף שלכם, כך תפקוד גוף שלכם יהיה טוב יותר. אם אתם אוכלים שעתיים לאחר אימון בעצימות גבוהה, יכולת הגוף לחדש את מאגרי השרירים פוחתת ב-50%. תמיד הביאו חטיף טעים כמו כריך חמאת בוטנים וג'לי או משקה התאוששות כדי לעזור לשמור על חילוף החומרים שלכם.

הארוחה הטובה ביותר לאחר אימון של כושר לפני חתונה כוללת מזונות עתירי חלבון ודלים בפחמימות. כמו לדוגמא, אגוזים, סלט חזה עוף מאודה, ירקות מוקפצים, לחמים מרובי דגנים, בוריטוס ואפילו גרגרי אסאי.

המאמר נכתב ע"י My Marriage – אתר לארגון חתונות.​

עקבו אחרינו
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!
מאמרים נוספים
כתבות נוספות